جاذبه های گردشگری کیش
نوشته شده توسط : نیکنام

کلبه هور جزیره کیش 

در غربی ترین جزیره زیبای کیش دماغه ای از قدیم وجود دارد که کلبه هور نامیده شده است. در بستر این دماغه صخره ای وجود دارد که آبزیان زیادی همچون سرخو ، هامور ، انواع صدف ها ، لاک پشت ها در این ناحیه دیده می شود. به همین دلیل گردشگران تور کیش که به ماهیگیری علاقه دارند در زمان های که وزش باد کم است به این منطقه برای ماهیگیری می روند. در ساحل جنوبی این کلبه غاری کوچک به طول 5 متر وجود دارد. در این منطقه فضای سبز و تفریحی از جمله آلاچیق ، میزها ، نیمکت ها ، نورافکنهای بزرگ و.... برای گردشگران تور کیش فراهم شده است. جذابیت دماغه کلبه هور بیشتر به خاطر طبیعت وحشی این منطقه است که در اکثر مواقع سال برخورد موجهای بزرگ با صخره های سنگی بسیار هیجان برانگیز است مخصوصا در این دماغه حفره هایی وجود دارد که در موقع برخورد موجها از میان این شکافها آب به بالا فوران می کند. صدای امواج و سکوت منطقه و در شب آسمان زیبای بالای دریا این منطقه را برای گردشگران تور کیش به یادماندنی کرده است.

 

 

 جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

نخلستان های جزیره کیش

در قرون گذشته پرورش نخل در جزیره زیبای کیش یکی از متداول ترین شغل های مردم این جزیره بوده و رواج بسیاری داشته است و امروزه وجود این نخلستان ها گواه بر این موضوع می باشد. باغ بهشت کیش تنها نخلستان از دوره های پیش می باشد که امروزه یکی از جاذبه های دیدنی و گردشگری برای گردشگران تور کیش به حساب می آید. این نخلستان در غرب محله سفین قرار گرفته است و از جمله ویژگی این نخلستان هنگام غروب آفتاب می باشد که چشم اندازی زیبا و دیدنی دارد. 

 

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

خانه مردم شناسی بومیان کیش 

خانه مردم شناسی بومیان کیش یکی از جاذبه های دیدنی و تاریخی جزیره زیبای کیش می باشد. این خانه با مساحت یک هزار و دویست متر مربع در حدود 200 سال پیش بنا شده است. خانه مردم شناسی بومیان کیش دارای 15 اتاق و 2 حیاط می باشد. این خانه در قدیمی ترین محله کیش یعنی سفین قدیم واقع شده است. این خانه نمادی از فرهنگ و آداب و رسوم گذشته و سبک معماری آن کاملا بومی می باشد. گردشگران تور کیش که به موزه و جاذبه های تاریخی علاقه دارند خانه مردم شناسی بومیان کیش بهترین انتخاب می تواند باشد. در ضمن صاحب اصلی این خانه تاجر مروارید و صاحب یکی از بزرگترین لنج های بادبانی آن زمان به نام حاج عبدالله بن شاهین بوده است.

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور کیشو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

 

 

بوستان آهوان کیش

اگر علاقه به باغ وحش دارید می تونید سری به بوستان آهوان در کیش بزنید. جایی که بوستانی 2 هکتاری با فضای سبز خوب و البته انواع حیوانات مختلف نگهداری می شود. در این بوستان همه حیوانات به جز اهوها در قفس نگهداری می شوند. اهوهایی کوچ و بزرگ به صورت آزادانه در سرتاسر جزیره حرکت می کنند و با کودکان بازی می کنند. شير، آهو، روباه، شغال، ميمون، گوزن و انواع پرندگان در بوستان آهوان نگهداري مي شوند. آهوها برخلاف ساير حيوانات كه در قفس نگهداري مي شوند به صورت آزاد در اين بوستان زندگي مي‌كنند. همچنين در اين بوستان، وسايل بازي كودكان نيز نصب شده است.

zoo0.jpg

zoo1.jpg

zoo2.jpg

zoo3.jpg

zoo4.jpg

zoo5.jpg

 

 

روستای باغو

 یکی از دیدنی های جزیره زیبای کیش روستای باغو است که با داشتن درختان کهنسال در منطقه ای بومی و خوش آب و هوا و همچنین با وجود مسجد تاریخی محمد که به دوران قاجاریه ( 8811 ه.ق ) میرسد، جز جاذبه های گردشگری کیش شده است. به تمامی گردشگران تور کیش حضور در این روستای زیبا با طبیعتی چشم نواز، با درختان لور پیشنهاد میشود. این آبادی زیبا در قسمت جنوب غربی جزیره کیش میباشد. افراد معدودی که در این روستا زندگی میکنند به دامداری مشغولند. دلیل نامگذاری روستای باغو به ننه باغو، پیرزن صد ساله میرسد. از این رو گذراندن لحظاتی به یاد ماندنی برای مسافران تور کیش در این بیشه  دلپذیر خالی از لطف نیست.

 rostaye_bagho.jpg

بابت خريد و رزرو بليط تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترين قيمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

مطالب مرتبط

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95 

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از تبریز

تور کیش از اصفهان

 





:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش , مکان های دیدنی کیش , جاذبه های گردشگری ودیدنی کیش , جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: